Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ Κυκλοφορεί Οδηγία για τον τρόπο εξαναγκασμού και χειρισμού του κοινού για τη λήψη του εμβολίου Covid-19

10 Jul

———————————————————————————————————–

Συντάκτης του EuropeReloaded: Η οδηγία του Π.Ο.Φ. (WEF guide)για την αντιμετώπιση της διστακτικότητας των εμβολίων που συζητείται παρακάτω, έχει γραφτεί από τρεις καθηγητές μάρκετινγκ από εξέχοντα πανεπιστήμια και διαβάζεται σαν ένα πρώτο προπτυχιακό κομμάτι για επίπονες απλοϊκές τεχνικές SALES. Πουθενά δεν υπάρχει εστίαση σε πραγματικές ιατρικές πληροφορίες που διαδίδονται για αυτές τις επικίνδυνες ενέσεις.

———————————————————————————————————–

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΘΕΣΗ

Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ είχε να διαδραματίσει μεγαλύτερο ρόλο τους τελευταίους δεκαπέντε μήνες από ό,τι πολλοί από εσάς μπορεί να συνειδητοποιήσετε, και τώρα έχουν κυκλοφορήσει έναν χρήσιμο οδηγό για κυβερνήσεις και αξιωματούχους δημόσιας υγείας σε όλο τον κόσμο, σχετικά με τον τρόπο εξαναγκασμού και χειραγώγησης του ευρύτερου κοινού για να κάνει το εμβόλιο Covid-19. Το WEF δηλώνει σε ένα πρόσφατο άρθρο του ότι για να επιτύχει την ανοσία αγέλης κατά της φερόμενης νόσου Covid-19, οι αξιωματούχοι της δημόσιας υγείας πρέπει να χρησιμοποιούν τη «θεωρία διαφήμισης», να χειραγωγούν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται και αισθάνονται για το εμβόλιο, να χρησιμοποιούν τους ηγέτες της κοινότητας και τους εργαζομένους στον τομέα της υγείας για να εκφράσουν την προπαγάνδα και να προσφέρουν δωροδοκίες ως κίνητρα για να «ωθήσουν τους σκεπτικιστές στις πόρτες των τοπικών κέντρων εμβολιασμού». Η θεωρία διαφήμισης περιστρέφεται γύρω από το “Ιεραρχικό Πλαίσιο Επιδράσεων”, το οποίο υποδηλώνει ότι «οι πελάτες πρώτα σκέφτονται, μετά αισθάνονται και μετά πράττουν”. Το WEF πιστεύει ότι οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής σε όλο τον κόσμο είναι σήμερα κατάλληλοι μόνο για άτομα που ήδη ενδιαφέρονται να κάνουν το εμβόλιο Covid, γι ‘αυτό προτείνουν ότι, για να πείσουν τους σκεπτικιστές, οι αξιωματούχοι πρέπει να καταφύγουν σε τρεις απλές μεθόδους εξαναγκασμού και χειραγώγησης.

Το πρώτο βήμα που προτείνει το WEF για τους υπαλλήλους της δημόσιας υγείας περιλαμβάνει την «αύξηση της γνώσης και την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης». Αυτό περιστρέφεται γύρω από το στάδιο «σκέψης» της θεωρίας της διαφήμισης και δηλώνει ότι οι τοπικοί ηγέτες προσεγγίζουν προληπτικά και εκπαιδεύουν σκεπτικιστές χρησιμοποιώντας «μέσα όπως, τηλεφωνικές κλήσεις, απευθείας αλληλογραφία, τηλεόραση, πινακίδα αγγελιών και ψηφιακά κανάλια».

Γιατί το προτείνουν αυτό; Επειδή χάρη στην έρευνα, το WEF πιστεύει ότι οι άνθρωποι είναι «πιθανό να πιστέψουν ότι η κατασκευή και η διαδικασία έγκρισης των εμβολίων βιάστηκε, με ανεπιθύμητες ενέργειες που δεν έχουν αναφερθεί». Το πρόβλημα με τις συμβουλές του WEF εδώ είναι ότι οι άνθρωποι έχουν δίκιο να πιστεύουν ότι η κατασκευή και η διαδικασία έγκρισης βιάστηκαν. Έχουν επίσης δίκιο να πιστεύουν ότι υπάρχουν ανεπιθύμητες ενέργειες που έχουν αναφερθεί. Αυτό δεν είναι θέμα γνώμης, είναι γεγονός.

Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για την έγκριση όλων των εμβολίων στην αγορά είναι περίπου οκτώ χρόνια. Άρχισαν να χορηγούν τα εμβόλια Covid-19 στα χέρια του κοινού εντός 11 μηνών από τότε που φέρεται πως δημιουργήθηκαν, αλλά ακόμα και τότε δεν εγκρίθηκαν όπως άλλα εμβόλια, τους δόθηκε αντ’ αυτού άδεια εξουσιοδότησης έκτακτης ανάγκης. Γιατί τους δόθηκε μόνο άδεια χρήσης έκτακτης ανάγκης; Επειδή βρίσκονται ακόμη στη φάση τρίτων δοκιμών και επομένως είναι πειραματικά. Η άδεια χρήσης έκτακτης ανάγκης σημαίνει ότι ο κατασκευαστής του εμβολίου δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος για τυχόν τραυματισμό που μπορεί να προκύψει ως αποτέλεσμα του εμβολίου.

Όσον αφορά τις ανεπιθύμητες ενέργειες που αναφέρθηκαν; Έχετε ακούσει ποτέ για το σχέδιο κίτρινης κάρτας MHRA; Πολλοί άνθρωποι δεν έχουν και γι ‘αυτό ακριβώς αναφέρονται ανεπιθύμητες ενέργειες. Το σχέδιο της Κίτρινης Κάρτας επιτρέπει στους ανθρώπους να αναφέρουν τυχόν ανεπιθύμητες ενέργειες που ενδέχεται να είχαν και που οφείλονται στα εμβόλια Covid-19 και το MHRA πιστεύει ότι στην πραγματικότητα αναφέρονται μόνο το 1% – 10% των ανεπιθύμητων ενεργειών.

Αυτό καθιστά τον πραγματικό αριθμό των ανεπιθύμητων ενεργειών και των θανάτων που αναφέρθηκαν στο σχέδιο αρκετά τρομακτικό, όταν λάβετε υπόψη τις αναφορές. Επειδή σύμφωνα με την 21η ενημέρωση που κυκλοφόρησε η Κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου / MHRA σχετικά με τις ανεπιθύμητες ενέργειες στα εμβόλια Covid-19, υπήρξαν 973.425 ανεπιθύμητες ενέργειες που κυμαίνονται από ήπιες έως εξαιρετικά σοβαρές και 1.356 θάνατοι έως τις 16 Ιουνίου 2021.

Το δεύτερο βήμα που προτείνει το WEF είναι, οι υπάλληλοι δημόσιας υγείας να χρησιμοποιούν προπαγάνδα και παρενόχληση. Αυτό περιστρέφεται γύρω από το στάδιο «αίσθησης» της θεωρίας διαφήμισης και δηλώνει ότι οι διστακτικοί στα εμβόλια πρέπει να βομβαρδίζονται με τηλεφωνήματα και συζητήσεις και να παρενοχλούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να πεισθούν να κάνουν το εμβόλιο Covid.

Το WEF προτείνει επίσης έναν άλλο τρόπο για να βελτιωθούν τα συναισθήματα των σκεπτικιστών του εμβολίου, που είναι να περιπέσουν σε έναν φόβο απώλειας (FOMO), τόσο κοινωνικά όσο και οικονομικά. Για να επιτευχθεί αυτό, το WEF συνιστά στους υπαλλήλους της δημόσιας υγείας να χρησιμοποιούν τακτικές που προκαλούν ενοχή και λύπη.

Υποστηρίζουν ότι αυτό μπορεί να γίνει με παρόμοιο τρόπο όπως χρησιμοποιήθηκε με επιτυχία στον Καναδά κατά τη δεκαετία του 1930 και του 1940 για την αντιμετώπιση της διφθερίτιδας. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, χρησιμοποίησαν μηνύματα όπως «εάν τα παιδιά σας πεθάνουν από διφθερίτιδα, φταίτε εσείς επειδή προτιμάτε να μην κάνετε τον κόπο να τα προστατέψετε».

Το πρόβλημα εδώ είναι ότι τα εμβόλια Covid δεν αποτρέπουν τη μόλυνση ή τη μετάδοση, επομένως η χρήση μηνυμάτων όπως αυτό που συνιστά το WEF είναι εξαναγκασμός και δεν ισοδυναμεί με συναίνεση μετά από ενημέρωση, διότι αντ’ αυτού το άτομο θα ήταν εξαιρετικά παραπληροφορημένο.

Τα τρυπήματα για την Covid έχουν υποθετικά αποδειχθεί ότι μειώνουν τον κίνδυνο νοσηλείας ή θανάτου από την Covid-19, έναν κίνδυνο που είναι ήδη απίστευτα μικρός για τους περισσότερους ανθρώπους και κυμαίνεται κατά μέσο όρο περίπου στο 0,02%.

Οι περιορισμένες δοκιμές που διεξήχθησαν μετρούσαν μόνο εάν ένα εμβολιασμένο άτομο υπέστη σοβαρή ασθένεια εάνμολύνθηκε με την Covid-19, αλλά ήταν ελαττωματικές καθώς κανείς δεν εκτέθηκε στον ιό κατά τη διάρκεια της μελέτης, μέτρησαν μόνο τι συνέβη στον γενικό πληθυσμό.

Δεν μέτρησαν εάν ένα εμβολιασμένο άτομο θα μπορούσε ακόμα να μολυνθεί με την Covid-19 και δεν μέτρησαν εάν ένα εμβολιασμένο άτομο θα μπορούσε ακόμη να εξαπλώσει τον ιό σύμφωνα με τη γενική αποδεκτή θεωρία μικροβίων.

Αρκετά επαίσχυντες συμβουλές από το WEF, λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, έτσι δεν είναι;

Το τρίτο και τελευταίο βήμα που προτείνει το WEF για υπαλλήλους δημόσιας υγείας είναι η δωροδοκία και η ψυχρή τηλ. κλήση. Αυτό περιστρέφεται γύρω από το στάδιο «πράττω» της διαφημιστικής θεωρίας και δηλώνει ότι πρέπει να προσφέρονται κίνητρα για να αναγκάζουν τους ανθρώπους να κάνουν το εμβόλιο Covid-19, καθώς και να παρενοχλούν ανθρώπους στα σπίτια τους, σε μια προσπάθεια να τους πείσουν να κάνουν το τρύπημα εκεί και τότε.

Το WEF συμβουλεύει τους υπαλλήλους της δημόσιας υγείας να προσφέρουν κίνητρα σε μετρητά, δωρεάν μεταφορά, άδεια εργασίας μετ’ αποδοχών, δωρεάν προϊόντα και δώρα λαχειοφόρων αγορών ως δωροδοκίες, για να «ενθαρρύνουν» την λήψη του εμβολίου Covid.

Συμβουλεύουν επίσης ότι οι “αναδυόμενες κλινικές” να “στήνονται” σε υποεξυπηρετούμενες περιοχές, με πληθυσμούς που διστάζουν να εμβολιαστούν, και να δημιουργούν «καταδρομικές ομάδες εμβολίων» που παρενοχλούν ανθρώπους στα σπίτια τους, με το πρόσχημα να προσεγγίζουν άτομα που είναι «κατ’ οίκον» ή “αντιμετωπίζουν δυσκολία” στην πρόσβαση στα κέντρα εμβολιασμού.

Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ δηλώνει ότι: «πιστεύουν ότι εφαρμόζοντας την προσέγγιση “σκέψη – αίσθηση – πράξη”, με επίκεντρο τον ασθενή στο πρόβλημα επικοινωνίας με το εμβόλιο COVID-19, θα βελτιώσουν τις προσπάθειες για την επιτάχυνση της παγκόσμιας ανοσίας. Η διασφάλιση ασφαλούς οικονομικού ανοίγματος και ανάκαμψης και η υπέρβαση αυτής της σημαντικής πρόκλησης στην υγεία και στην οικονομία, θα μπορούσαν να εξαρτηθούν από τέτοιες τακτικές».

Το εμβόλιο Covid-19 δεν θα εξασφαλίσει ασφαλή οικονομική επανέναρξη και ανάκαμψη, όπως ακριβώς το Covid-19 δεν προκάλεσε ποτέ ένα ασφαλές κλείσιμο και αποδεκατισμό της οικονομίας. Ήταν οι τυραννικές κυβερνήσεις και οι μονοδιάστατοι επιστημονικοί σύμβουλοί τους που έκλεισαν και κατέστρεψαν την οικονομία, αλλά δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς την αναμφισβήτητη συμμόρφωση του κοινού.

Μπορούμε όμως να κατηγορήσουμε πραγματικά το κοινό για αυτό, βλέποντας τις τακτικές του ψυχολογικού πολέμου που του εξαπέλυσαν οι αρχές για να του επιβληθούν; Ψυχολογικός πόλεμος που πυροδότησε το συναίσθημα του φόβου, και μετέβαλε το κοινό σε αρνιά για σφάξιμο, με το πρόσχημα «να κάνει ο λαός το μέρος που του αναλογεί για το μεγαλύτερο καλό».

Οι ίδιες τακτικές που το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ συνιστά τώρα στις αρχές να χρησιμοποιούν για να χειραγωγούν το ίδιο κοινό στη λήψη ενός πειραματικού «εμβολίου».

https://www.europereloaded.com/world-economic-forum-releases-guide-on-how-to-coerce-and-manipulate-public-into-getting-the-covid-19-vaccine/?fbclid=IwAR3WXrn4lRNR0cWRj1w1355jfjr2brArK9KkTxEuRgvT62EsrEm9_7HQBp4

Leave a comment